Geplaatst: 19-10-2006 17:02
Deze auto slaat vaak af na het afremmen en gas loslaten. Maar ook vaak dat het toerental ver weg zakt en de motor nog wel weer oppakt. Dit afslaan wordt de laatste tijd erger. We hebben de gaskleop al eens gereinigd, maar heeft niet veel geholpen volgens de klant.
Iemand nog tips die bij dit type de oorzaak kunnen zijn?