Geplaatst: 14-02-2005 16:09
[26152] Ik heb een ZX 2.0 16v, dus met dezelfde motor als in de Peugeot 306 S16. Ik heb een probleem waar ik maar niet vanaf kom.
Hij stottert en schokt bij lage toeren (2000-2500), vooral bij gas intrappen, loslaten en tijdens het optrekken. Dit is niet altijd maar heel vaak wel. Ik heb het idee dat hij dan ook wat inhoudt. Weet iemand wat dit kan zijn??