9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-02-2005 10:40
[25781] Slaart af en toe niet aan en als hij wel aan slaat pakt hij niet op. als de motor warm is geen problemen .
de Temperatuur sensor al vervangen
Geen reslutaat als hij bij ons staat doet de auto het 100 %?
grt. Henk