ecu kapot

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-11-2003 13:41

[5946] het betreft hier een opel astra met monopoint injectie en dis ontsteking. (motorkode weet ik niet)Na enig zoeken bleek de eindtrap van de ontsteking van 1 bobine stuk. deze bevindt zich in de ecu. Mijn vraag is komt dit vaak voor, waardoor kan dit veroorzaakt worden en hoe lossen jullie dit op . De auto rijdt inmiddels met een ruil ecu. (veel gedoe met security code enzovoort)