Geplaatst: 10-11-2003 23:42
[6010] Hallo,
Omdat mijn motor nog steeds slecht op benzine liep en de Labda sensor vast op 25% (arm mengsel) stond was het tijd om de LMM eens te onderzoeken.
Ik heb de luchtmassameter van mijn Passat volgens de methode van het blad auto en motor techniek met de scoop doorgemeten. De waarde bij stationair toerental was ongeveer 1.5 Volt, bij acceleratie komt ie maar tot iets meer dan 3 Volt top. Het lijkt er dus op dat hij stuk is. Nu heb ik de LMM losgekoppeld en loopt de motor weer OK (Labda sensor regelt ook weer rond 0). Ik rij voornamelijk op LPG, daar wordt de LMM toch niet gebruikt. weet iemand wat voor een problemen ik kan verwachten als ik de LMM niet aansluit.