Geplaatst: 04-03-2003 16:23
Wie heeft ervaring met een Arola? We hebben een klant die van zo'n vehikeltje afhankrelijk is en willen hem graag helpen, maar een nieuwe bougie en het reinigen van de carburateur helpt niet.Er zit een elektronische ontsteking op en zoeken iemand die daar ervaring mee heeft.