loopt slecht na warmdraai fase

7 reacties

Merk
Overige merken
Model
Brommobielen
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
type: Arola
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-03-2003 16:23

Wie heeft ervaring met een Arola? We hebben een klant die van zo'n vehikeltje afhankrelijk is en willen hem graag helpen, maar een nieuwe bougie en het reinigen van de carburateur helpt niet.Er zit een elektronische ontsteking op en zoeken iemand die daar ervaring mee heeft.