Geplaatst: 14-03-2003 17:03
[1602] Ik zit met het volgende "probleem".
De stuurbekrachtiging van een Renault Megane 1.6e moet verhoogd worden ivm met handicap. Vooral voor het parkeren, draaien en keer-werk.
Nu heb ik zitten te denken om de poelie te vergroten maar dan zit ik met het probleem van de overdrukklep in de stuurbekrachtigingspomp.De druk zal nu eerder hoger zijn waardoor de klep dus eerder open gaat, gevolg een averechts effect. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt voor de reactie