Verhogen van de stuurbekrachtigingsdruk

4 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-03-2003 17:03

[1602] Ik zit met het volgende "probleem".

De stuurbekrachtiging van een Renault Megane 1.6e moet verhoogd worden ivm met handicap. Vooral voor het parkeren, draaien en keer-werk.

Nu heb ik zitten te denken om de poelie te vergroten maar dan zit ik met het probleem van de overdrukklep in de stuurbekrachtigingspomp.De druk zal nu eerder hoger zijn waardoor de klep dus eerder open gaat, gevolg een averechts effect. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt voor de reactie