Geplaatst: 24-03-2003 23:27
[1716] meer af dan toe reageert de bak niet als hij in D wordt gezet, pas bij ongeveer 3500 toeren begint hij naar voren te kruipen.
het lijkt op een hand bak waarbij de koppeling totaal versleten is. enig idee?
de wagen is een scorpio ultima 2900cc 6 cyl automaat 12 klepper uit 1995 (nw model)