Geplaatst: 27-03-2003 12:02
[1745] het probleem is dat hij het niet altyd doet maar vaak by een eenzelfde snel heid dan houd hij in en soms bij stoplicht kan die zo ineens naar de 1500 toeren schieten heb al nieuwe verdelerkap en rotor nieuwe boegies flowmeter nieuwe beziene filter geplaast: en beogie kabels en stappenmoter, bobiene verwisselt wie kent het probleeem heb ook al gereset maar hielp niet