3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-12-2003 15:55
[7011] Hallo Colega,s wij hebben een Scenic 1.6
waarvan de temperatuumeter heel erg heen en weer gaat
Thermostaat is vernieuwd
Het ontluchten gaat ook heel moelijk
Komt een lekke kop wel eens voor ???