Geplaatst: 09-12-2003 12:46
[7121] Het volgende een aee motor
deze motor wil koud slecht aanpakken en blijft niet lopen
de gasklep is al gereinigt
hoe je precies de basis afstelling doet van de gasklep van een aee motor
met de vag com software
en daar bedoel ik mee in welke groepen moet je zijn
om dit aan te passen