Geplaatst: 01-04-2003 2:53
[1797] Ik weet dat je dmv het programma 'VAGCOM' de computer van je VW kunt uitlezen, maar heeft 1 van jullie misschien een handleiding / howto hoe ik een adapter/kabel kan maken om de verbinding tussen mijn laptop en de auto te realiseren ?