Geplaatst: 19-04-2003 20:00
Van de week bezig geweest met deze R19 van 1995 ,eerst maar eens nieuwe kabels geplaatst omdat de oude zwaar verrot waren.Stationair blijft de auto echter onregelmatig lopen, een beetje zagen.
Trekt verder wel goed maar loopt ook niet echt zuinig.Bougies waren nog prima.Weet iemand misschien ook of dit type motor hydraulische kleppen heeft of handmatig stellen?
Verder nog tips?