2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-04-2003 19:42
Wij zijn in bezit van een cuore uit 91 (zo'n caurburateur met labda)de auto stottert heel erg. De stekker van de tempsensor is er al af maar stottert nog vooral als je constand rijd, Wie heeft de oplossing????