Bransdtofmeter

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-05-2003 20:24

[2175] Van een C 180 van 2000 werkt de brandstofmeter niet goed. Als de tank vol is, blijft hij op vol tot de tank half leeg is. Het lampje brandt dan ook. Vanaf half tot leeg gaat de meter weer normaal aangeven. Nu zitten er 2 vlotters in en vlg. schema staan deze in serie. Zou er nu iets met het niveau in de tank aan de hand zijn of is er iets met de vlotter(s). Als men de weerstand van de vlotters meet, zie je ook een verschil. Wel is het zo dat de weerstand sterk schommelt. Ik vraag me ook af hoe het niveau in de tanks gelijk blijft. Zit er een pomp in? .