Geplaatst: 13-04-2002 14:47
[408] Passat 1991 VR6 AAA motor.
CO is 5% stationair. Storing uitgelezen, lambdaregeling regelwaarden overschreden. Verbruik schijnt ook verschrikkelijk te zijn.
Lambda-sensor is vervangen (origineel), klachten en storing blijven hetzelfde. Heeft iemand deze klacht eerder meegemaakt?