Geplaatst: 25-07-2002 11:44
[586] Ik heb problemen met het lopen op benzine, motorcode is ABS met mono-motronic. Ik heb de inspuitunit gecontroleerd, daarbij is de voorschakelweerstand defekt (moet tussen 3 en 4 Ohm zijn is ruim 2kOhm). Om te testen heb ik een weerstand van 3,3 Ohm aangesloten maar het werkt nog niet. Ik ben bang als ik een nieuwe inspuitunit koop dat hij het nog niet doet.