Geplaatst: 19-08-2002 18:30
[630] Volkswagen Polo (bouwjaar '96 1.6, 100.000 km) is warmgelopen, eerste diagnose gesteld, thermostaat defect en vervangen. Auto geprobeerd, zelfde euvel weer. Waterpomp vervangen, deze was ook duidelijk defect. Probleem opgelost...nee. Koelsysteem gecontroleerd op doorstroming doordat er schoepen van de waterpomp verdwenen waren. Doorstroming prima, geen belemmeringen cq verstoppingen.
Ik denk zelf dat het enige dat nu overblijft de koppakking is, heeft iemand hier ervaring mee voordat ik ik de kop eraf haal.