Geplaatst: 24-09-2002 21:01
[751] Heb ik in schade Marea andere motorblok ingelegd,alles elektrisch ok,motor wil niet starten.Blijft konstant rooie lampje te branden (inspuitprobleem).Brandstofpomp geeft geen diesel door (brandstoffilter en leidingen vol ),krijg wel signaal van de computer.Auto naar de FIATDEALER geweest,hebben ze hem gecontroleerd en NIKS.