Geplaatst: 26-09-2002 22:14
[762] Ik heb een probleem met de abs van een ford explorer. Als de auto gestart wordt lijkt alles ok, abs lampje gaat uit. Vervolgens gaat hij soms spontaan branden, soms tijdens rijden, soms nog tijdens stilstaan. Contact uit en opnieuw starten zorgt ervoor dat hij vervolgens uit blijft. Het lijkt op een stroomstoring, maar vervangen van o.a. relais, schoonmaken van stekkers e.d. hebben niet geholpen. Omdat het lampje soms aanspringt als hij nog stilstaat zijn het volgens mij niet de wielsensoren o.i.d.