Geplaatst: 24-04-2002 19:20
[302] Koelvloeitof lekkage;ongeveer 1/2l.per 2500km.lekkageplek niet te vinden ,ook niet tijdens afpersen.
Alleen bij koude motor knakkend geluid uit koppelingshuis en zwaaarpunt tijdens koppelen
Km.stand 129000
Svp suggesties wat er aan gedaan kan worden.