Geplaatst: 09-02-2002 15:41
[384] De auto loopt goed stationair en koud loopt deze ook goed.
Als de auto warm wordt trekt de auto niet goed door.
De oorzaak zit bij de turbo welke wordt uitgeschakeld.
Wie weet hoe de wastgate wordt uitgeschakeld want deze
zit samen geschakeld met de uitlaatresirculatie klep.
Bij lostrekken van de stekker van de electroklep welke deze aanstuurd loopt deze goed. Deze klep is al vervangen