Geplaatst: 05-03-2002 20:26
[314] De auto maakt bij 2800t/m in zijn 5 en een snelheid van 110km/u veel extra geluid;bij 120km/u is het weg en ook bij lagere snelheid 100km/u.
In zijn 4 bij ongeveer 90km/u hetzelfde geluid.
De uitlaat zit goed bevestigd.
Wie kan mij een tip geven om het probleem te verhelpen.