ratelend geluid (versnellingsbak?)

2 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-08-2005 15:17

[36915] Hallo,

Is er hier iemand die mij kan vertellen waardoor het ratelend geluid wordt veroorzaakt dat te horen is bij een ford focus 1.8 tddi uit 2000, tijdens stationair toerental, op het moment dat de koppeling niet is ingetrapt. Als de koppeling wordt ingetrapt is het over. Maakt niet uit in welke versnelling, maar bij vrijstand is het geluid het beste hoorbaar. Zelf ben ik bang dat het de versnellingsbak is, kan iemand mij vertellen of deze conclusie juist is.

Met vriendelijke groet.