Snelheidsignaal

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-08-2005 16:57

[37036] Wie weet welke draad ik moet hebben voor snelheidsignaal?

1: In ecu-bak ASR unit stekker rechts in bundel groen/wit

deze auto heeft alleen en ESP unit en daarin wel een groen/witte draad moet ik die dan hebben?

Of in losse bundel van 3 draden in plastic koker bijrijder ter hoogte van A-stijl maar hier kan ik niet iets vinden.

Wie weet raad ? ik heb ook al gegeken bij Thestrike.de maar daar zeggen ze hetzelfde.

sido