Geplaatst: 22-08-2005 16:57
[37036] Wie weet welke draad ik moet hebben voor snelheidsignaal?
1: In ecu-bak ASR unit stekker rechts in bundel groen/wit
deze auto heeft alleen en ESP unit en daarin wel een groen/witte draad moet ik die dan hebben?
Of in losse bundel van 3 draden in plastic koker bijrijder ter hoogte van A-stijl maar hier kan ik niet iets vinden.
Wie weet raad ? ik heb ook al gegeken bij Thestrike.de maar daar zeggen ze hetzelfde.
sido