Geplaatst: 24-08-2005 7:27
[37139] Hallo,
Ik heb net een Vito V220 gekocht hij heeft een paar probleempjes gloeispiralen zijn kapot hopen dat ze niet afbreken..
maar nu het volgende tot +/- 1500 2000 toeren trekt hij niet echt op daarboven trekt hij goed is dit normaal bij deze auto ?
of is dit een probleem wat standard voorkomt ?