auto trekt tot turbo gaat werken niet..

28 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-08-2005 7:27

[37139] Hallo,

Ik heb net een Vito V220 gekocht hij heeft een paar probleempjes gloeispiralen zijn kapot hopen dat ze niet afbreken..

maar nu het volgende tot +/- 1500 2000 toeren trekt hij niet echt op daarboven trekt hij goed is dit normaal bij deze auto ?

of is dit een probleem wat standard voorkomt ?