4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-08-2005 10:44
[37148] Wie weet of dit aftestellen is, met name de derde versnelling gaat moeilijk. zit ook vrij veel speling op de pook ?
grt
henk