Geplaatst: 24-08-2005 13:21
[37155] matiz loopt zeer slecht,verdelerkap en rotor gecontroleerd en geconstateerd dat die vol water stond en ernstig was ingebrandt.nieuwe rotor en kap gemonteerd en hij liep weer als een zonnetje. echter na een dag of 2 begon het probleem zich weer voor te doen en zag ik tot mijn verbazing weer vocht in de verdelerkap en dat terwijl het toch geen vochtig weer was.
kan mij iemand vertellen waar dat vocht vandaan komt. gr rené