Geplaatst: 26-10-2006 17:52
[66675] 2.4 GDI loopt op 2 cilinders.
Bobines zijn inorde. buitenste injectoren (cil 1 en 4) krijgen geen signaal.
Wordt het systeem opgesplitst in 2 groepen met ieder een eigen signaal?
en zo ja waar komt dit vandaan?
Groeten,
Guido