7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-08-2005 11:57
probleem met een spider 3.0 V6
bij goed optrekken in b.v. 3 e versnelling c.a. 60-80km/h
trilt de auto , kan het probleem niet vinden , aandrijfassen al vervangen....