Geplaatst: 18-02-2005 16:42
[26451] We hebben hier een oude 190D van 1989 staan met een haperend slot.We weten dat het slot vervangen problematisch kan zijn.We hebben twee pennetjes die als de auto op accesoirestand staat in de uitsparing kunnen, maar we krijgen het slot er niet uit.De ijzeren zwarte dop zit er nog omheen en mijn vraag is of die tegelijk met het slot eruit komt of dat die eerst eraf moet??
Graag advies.