2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-02-2005 14:12
[26642] Abs lampje brandt en geeft foutcode C 1313 volgens mijn gegevens
is het dan een relais magneet ventiel. Maar hier wordt mee bedoeld hoofdrelais/computor wie heeft er ervaring mee.