Geplaatst: 23-02-2005 10:21
[26763] esp lampje gaat branden. storing uitgelezen sensor dwars verstelling g 200 electrische storing in stroomcircuit en
onannemelijk signaal
sensor dwarsverstelling vervangen en nulregeling uitgevoerd
storing in eerste instantie opgelost maar helaas maar voor een paar dagen. WIE WEET RAAD