Geplaatst: 06-09-2005 13:02
[37830] Ik heb een Ford Focus 1.8 TDCI staan die onder de 2000 toeren niet goed trekt, daarboven trekt hij perfect. Bij 2 Ford Dealers geweest en geen oplossing gevonden. Nieuwste software ingelezen, basisafstelling en potmeter gaspendaal opnieuw ingeleerd maar euvel blijft bestaan. Heeft iemand suggesties