7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-09-2005 18:28
[37844] 3e en 4e cilinders motorschade, zuigers verbrand.
Iemand zoiets meegemaakt?
In april een andere motor (35000 km) weer ingezet,nu na 15000 km waarschijnlijk weer hetzelfde.
Wie weet raad?