9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-03-2005 17:59
[27151] Rechterzijde kan het niet goed zien heb de bekleding eruit.Komt achter dekachel vandaan.Tussen schutbord en kachel?????.Wie heeft er al eens eerder mee gestoeid??