Geplaatst: 03-11-2006 19:52
[67229] Geachte mede-denkers : het volgende probleem wil ik aan jullie voorleggen .
Na aan de achterzijde een spoorkogel vervangen te hebben stortte de Jaguar door zijn hoeven op de uitlijnbrug .
Bij het uitlijnen werd de voor-en achterzijde met hydraulische brugkriks tegelijkertijd omhooggebracht .
Na het laten zakken op de glijplaten zakten de wielen tot in de schermen .
Leiding stuk : storingslampje brandde . Storing luchtvering .
Leiding gerep. volgens een collega . Accukabels losgenomen . Lampje uit . Auto vraagt om een Pin-CODE .
Toch mee proefgereden : lampje ging weer branden en plots zakte de achterkant ........Misschien toch niet afdoende gerepareerd ..
Ik vraag me af hoe het werkt en hoe de elementen gekoppeld zijn. En of wij dit wel kunnen resetten .
Is het enigszins onze schuld door de rep. / uitlijning ???
Het betreft een XJ-6 N3 uit 2003/ 2004 ? Ingevoerd 2005 vanuit Duitsland .
Hij/zij heeft een Alu body .
Alle info welkom !
Rob