Slecht optrekken en roeten

3 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 tdci
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-10-2006 23:32

Heren monteurs (en dames) Ik ben bezig met een Mondeo diesel die slecht trekt (op de snelweg) en flink roet.

Geen DTC's in het systeem en MM-lampje gaat dus ook niet aan.

Zie verschillende problemen met EGR bij dit type op het forum staan ,maar kan het ook een verstopte kat/roetfilter zijn??

Iemand die dit al eens gehad heeft????