Geplaatst: 31-10-2006 23:32
Heren monteurs (en dames) Ik ben bezig met een Mondeo diesel die slecht trekt (op de snelweg) en flink roet.
Geen DTC's in het systeem en MM-lampje gaat dus ook niet aan.
Zie verschillende problemen met EGR bij dit type op het forum staan ,maar kan het ook een verstopte kat/roetfilter zijn??
Iemand die dit al eens gehad heeft????