lampje distributieriem

3 reacties

Merk
Opel
Model
Monterey
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-03-2005 7:12

[27630] monterey 3.1td 4/95

op het dashbord brandt het lampje timing belt . de DR riem is vervangen ; hoe kunnen we het lampje uitdoen ? Ik weet dat er ergens een knopje staat , maar waar , en moet ik er het instrument voor demonteren ?

Ook pinkt het lampje van 4x4 en soms brandt het lampje antilock . Weet iemand of er een diagnosestekker aanwezig is op deze auto ? of waar we moeten zoeken ? Ik heb er bijna geen gegevens van over deze auto

dank