Geplaatst: 09-03-2005 7:12
[27630] monterey 3.1td 4/95
op het dashbord brandt het lampje timing belt . de DR riem is vervangen ; hoe kunnen we het lampje uitdoen ? Ik weet dat er ergens een knopje staat , maar waar , en moet ik er het instrument voor demonteren ?
Ook pinkt het lampje van 4x4 en soms brandt het lampje antilock . Weet iemand of er een diagnosestekker aanwezig is op deze auto ? of waar we moeten zoeken ? Ik heb er bijna geen gegevens van over deze auto
dank