Geplaatst: 13-03-2005 16:57
[27929] hallo mensen,
ik heb een starlet staan waar het olie niveau veels te laag van is.. nu keek ik bij de koelvloeistof reservoir..en de koelvloeistof zag er een beetje zwartjes uit.. nu denk ik duz dat de koppaking lek is.. maar weet iemand hoe lang je met een zo'nb auto bezig bent voor een koppakking??
en wat moet er allemaal nieuw komen??
en als iemand de aantrekkracht weet van de kopbouten zijn ze ook welkom om te antwoorden...
alvast bedankt,
friendly greating.