4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-03-2005 17:28
[28535] Storing lampje gaat branden na 3 dagen bij stationair draaien of afremmen op de motor ,de opgeslagen storing is dan: arm mengsel bank 1 ,lambdasonde vervangen en vacuumslangen gecontroleerd