Geplaatst: 13-12-2003 20:06
[7271] Deze auto heeft van sinds zijn aankoop als 2de-handswagen ( 17/09/03 ) een probleem met de boordcomputer. Hij geeft zowel bij het starten als bij het rijden deze storing aan en valt dan in zijn noodprogramma. ( kan dan alleen tegen 30km/u rijden ). Bij het stilleggen en het onmiddelijk terug starten is het probleem dan opgelost. Verder valt mijn dashboard uit. Kan dan niet meer zien hoe hard ik rij, beschikt niet meer over een toerenteller en benzinemeter. Bij het afkoppelen van de batterij is ook dit probleem opgelost. De auto is al 6 maal binnen geweest in de garage maar daar vinden ze het probleem niet. De gasklep is al vervangen en de auto is al meerdere malen gereset geweest en geherprogrammeerd, maar dit alles heeft niet geholpen. Wie kan mij met deze problemen helpen zodat ik eindelijk met plezier met deze auto kan rijden?
De auto beschikt over een benzinemotor: 16i 16kleppn 110pk.