Geplaatst: 21-12-2003 12:01
[7525] Het volgende probleem:De huidige afstandsbediening batterijtje vervangen maar werkt nog niet.
Als op de afstandsbediening wordt gedrukt(openen sluiten)moet je ongeveer 4 seconden blijven drukken voordat het rode lampje van de afstands bediening gaat branden.Is dat allereerst normaal.
De Ford dealer heeft een nieuw type afstandsbediening proberen in te lezen,maar zegt ik krijg deze ook niet ingelezen.
Wie heeft de oplossing ?