Geplaatst: 21-12-2003 22:08
[7557] Bij koud weer eerste start 's morgens auto slaat pas aan na de vierde keer starten. Stinkt erg naar benzine, lijkt alsof hij verzopen is. Bij gasgeven hokken en stoten en slaat meestal af. Eenmaal een paar kilometer gereden alles weer normaal. Starten gaat dan ook zonder problemen. Benzine verbruik is gestegen. Wie weet wat het zou kunnen zijn????