Geplaatst: 03-01-2004 12:16
[7915] Klant komt in werkplaats met volgende klacht: de auto slaat zo af onder rijden! Hij zet daarna kontakt aan uit en reset de startblokkeering en daarna start hij zo weer en loopt weer goed. Kan daarna gewoon weer rijden. Kan zijn dat hij er dan gewoon geen last van heeft en dan zo in een keer weer wel!! Herkent iemand dit probleem?