Geplaatst: 23-12-2003 9:48
deze caddy kwam bij ons binnen met het probleem dat hij heel moeilijk start gloeibougies zijn in orde wel is er een half jaar geleden een drukschakelaar ingebouwd omdat hij niet meer wou voorgloeien de oorzaak van dit probleem was niet te vinden vandaar deze oplosing ook rookt hij enorm en aleen tijdens gas loslaten
we heben de ervaring dat de inspuitcomputer wel eens stuk gaat dus hebben we die vervangen voor een gebruikt exemplaar maar helaas nu denkt een vw monteur dat dit de brandstofinspuitpomp
kan zijn er staat 300.000 km op de teller
wie heeft hier ervaring mee