7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-12-2003 16:05
Weet iemand een technische verantwoorde manier om de bezettingsensor van een passagiersstoel van een 626 gf uit te schakelen.