ecu defect? of toch iets anders????

12 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-05-2003 0:22

[2410] ik heb een peugeot 206 staan met een defecte ecu. volgens de eigenaar is dit verteld door de dealer nadat ze deze hebben uit gelezen.

als ik de auto met vol gas start wil die bijna aanslaan en als ik gewoon door start met vol gas slaat ie aan met veel rook

en komt dan langzaam op toeren bij gas minderen slaat ie ook gelijk af.

als de ecu werkelijk kapot is mag de auto dan wel eens aanslaan

of is dit een ander probleem?