Geplaatst: 17-05-2003 0:22
[2410] ik heb een peugeot 206 staan met een defecte ecu. volgens de eigenaar is dit verteld door de dealer nadat ze deze hebben uit gelezen.
als ik de auto met vol gas start wil die bijna aanslaan en als ik gewoon door start met vol gas slaat ie aan met veel rook
en komt dan langzaam op toeren bij gas minderen slaat ie ook gelijk af.
als de ecu werkelijk kapot is mag de auto dan wel eens aanslaan
of is dit een ander probleem?