Geplaatst: 19-05-2003 22:59
[2440] Bij deze auto komt storingscode P0400 steeds weer terug. Deze storing deed zich een aantal maanden geleden ook voor. Toen zijn de volgende zaken gedaan: Luchtmassameter vernieuwd, complete inlaatsysteem gecontroleerd op event. lekkages, egr gereinigd, bedieningsklep egr vervangen en als laatste de computer vervangen (door een gebruikte). Bij dit laatste was de storing weg. Nu echter is de storing weer exact hetzelfde als voorheen: Lampje gaat branden, auto in noodloop waardoor geen vermogen meer,uitlezen>P0400. Voor alle zekerheid weer een andere luchtmassameter gemonteerd, maar dit geeft geen verandering.
Weet iemand of de brandstofpomp wel eens kapot bij dit motortype ?, want 2x de computer kapot vind ik wel raar!