Geplaatst: 30-05-2003 9:16
Deze auto heeft problemen met het op snelheid komen. Hij trekt niet goed door en komt heel langzaam op snelheid. Probleem doet zich vooral voor boven de 3000 tpm. Geen foutcode aanwezig, en al goed gecontroleerd op lucht-lekkages. Tot dusver zonder resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee en komen bij deze auto's vaker problemen voor met de brandstofpomp en hoe komt men dan tot deze diagnose?