Problemen met accelereren

5 reacties

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Zafira-A
Onderwerp
Motor
Motorcode
x2.0DTL
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-05-2003 9:16

Deze auto heeft problemen met het op snelheid komen. Hij trekt niet goed door en komt heel langzaam op snelheid. Probleem doet zich vooral voor boven de 3000 tpm. Geen foutcode aanwezig, en al goed gecontroleerd op lucht-lekkages. Tot dusver zonder resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee en komen bij deze auto's vaker problemen voor met de brandstofpomp en hoe komt men dan tot deze diagnose?